Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení

Následující obchodní a reklamační podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran,
které vyplývají z kupní smlouvy uzavřené mezi obchodníkem : fastfashion s. . r. o., Ico : 52 729 273,
Karpatské náměstí 7770/10A
Bratislava - městská časť Rača 831 06 , zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu
Bratislava III , oddíl: sro, vložka číslo: 141495/B (dále jen "" „obchodník“) a kupujícím. Předmětem této
smlouvy je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu obchodníka.
Kontaktní údaje obchodníka :

! POZOR toto není adresa pro zaslání reklamace/vratky. Chcete-li zboží vrátit prosíme
postupujte podle pokynů na této stránce: Vrácení zboží.
Při nedodržení postupu se vrácení zboží zbytečně prodlouží. Děkujeme.
fastfashion. r. o.
Adresa: Karpatské náměstí 7770/10A
Bratislava - městská část Rača 831 06

 

IČO : 52 729 273
DIČ: 2121125446

IČ DPH : SK2121125446

 

Vložka číslo : 141495/B
Sídlo provozu :
Karpatské náměstí 7770/10A
Bratislava - městská část Rača 831 06

Orgán dozoru:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č.j. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohledu
ba@soi.sk
Tel. čj. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podávanie-podnětů-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

1.1. Tyto obchodní a reklamační podmínky ve znění platném v den uzavření kupní smlouvy
jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě uzavření kupní smlouvy v písemné
formě, ve které budou dohodnuty podmínky odchylně od těchto obchodních a reklamačních
podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněna před těmito obchodními a
reklamačními podmínkami. Nově dohodnuté obchodní podmínky nesmí být v rozporu s jinými
právními úpravami (zkrácení lhůty pro vrácení zboží, záruční doby apod.)
1.2. Pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek se doplňkovou smlouvou rozumí
smlouva, při které kupující nabývá zboží nebo je mu poskytována služba, která souvisí s
předmětem dané kupní smlouvy, pokud je dodáváno zboží nebo poskytovaná služba
obchodníkem nebo třetí stranou na základě jejich dohody.
1.3. Zobrazená kupní cena za zboží na jakékoli internetové stránce elektronického obchodu,
která je provozována obchodníkem obsahuje také daň z přidané hodnoty ve stanovené výši
dle platného právního předpisu České republiky. Nezahrnuje cenu za přepravu zboží nebo
jiné volitelné služby. Všechny obchodní a jiné akce platí do vyprodání zásob, pokud při daném
zboží není uvedeno jinak.
1.4. Právem obchodníka je kdykoli upravit prodejní cenu zboží, která je uvedena na
internetové stránce elektronického obchodu, v provozu obchodníka . Taková změna se
nevztahuje na kupní smlouvy uzavřené před změnou ceny, bez ohledu na to, že ještě nedošlo k
dodání zboží.

2. Způsob uzavírání kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva se uzavírá na základě návrhu, který zasílá kupující obchodníkovi ve formě
vyplněného a odeslaného formuláře prostřednictvím internetové stránky obchodníka , kterému
zaslal návrh na její uzavření. Předmětem smlouvy je úplatný převod vlastnického práva k
zboží označeného kupujícím za kupní cenu a za podmínek, uvedených v této objednávce
(dále jen "objednávka").
2.2. Po odeslání objednávky bude zaslána na e-mailovou adresu automaticky generovaná zpráva
o přijetí objednávky do elektronického systému obchodníka (dále jen "potvrzení doručení
objednávky"). V případě potřeby je možné, že na e-mailovou adresu kupujícího mohou být
zasílány všechny dodatečné informace ohledně jeho objednávky.
2.3. Potvrzení o doručení objednávky obsahuje informace o tom, že obchodníkovi byla
doručená objednávka, a je zároveň akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy.
2.4. Obsahem akceptace objednávky jsou název a specifikace zboží, jehož prodej je
předmětem kupní smlouvy, údaje o ceně zboží a/nebo jiných služeb, údaj o pravděpodobné
dodací lhůtě zboží, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o podmínkách,
způsobu ceně a termínu přepravy zboží na dohodnuté místo doručení pro kupujícího, dále
údaje o obchodníkovi jako například obchodní jméno, sídlo, IČO a podobné. Oznámení může
obsahovat i jiné potřebné údaje.

 

2.5. Uzavření kupní smlouvy nastává doručením akceptace objednávky elektronickou nebo
písemnou formou.
2.6.Obchodník jasným, jednoznačným, srozumitelným a nezaměnitelným způsobem informoval
před odesláním objednávky kupujícího o předsmluvních informacích, týkajících se
reklamačních, platebních, obchodních, přepravních a jiných podmínek tak, že:
1. o hlavních vlastnostech zboží nebo charakteru služby v rozsahu přiměřeném
použitému prostředku komunikace a zboží nebo službě informoval na příslušné
katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka ,
2. o obchodním jméně a sídle obchodníka informoval na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka a v čl. 1těchto obchodních a reklamačních
podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického
obchoduobchodníka ,
3. o telefonním čísle obchodníka ao dalších údajích, které jsou důležité pro kontakt
kupujícího s obchodníkem, zejména adresu jeho elektronické pošty a číslo faxu, pokud je má
informoval na příslušné podstránce elektronického obchodu obchodníka a v čl. 1těchto
obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka o,
4. o adrese obchodníka, na které může kupující uplatnit reklamaci zboží nebo služby,
podat stížnost nebo jiný podnět informoval v Čl. 1 těchto obchodních a reklamačních
podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka
5. o celkové ceně zboží nebo služby včetně daně z přidané hodnoty a všech
ostatních daní nebo pokud vzhledem k povaze zboží nebo služby nelze cenu
přiměřeně určit předem, způsob, jakým se vypočítá, jakož io nákladech na dopravu,
dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky, nebo, pokud tyto náklady a poplatky nelze
určit předem o skutečnosti, že kupující je bude povinen uhradit informoval na příslušné
katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka ,
6. o platebních podmínkách, dodacích podmínkách, o lhůtě, do které se obchodník
zavazuje dodat zboží nebo poskytnout službu, o informaci o postupech uplatňování a
vyřizování reklamací, stížností a podnětů kupujícího informoval v příslušných
článcích těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na
příslušné podstránce elektronického obchodu obchodníka ,
7. o informaci o právu kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, o podmínkách, lhůtě
a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy informoval v čl. 10 těchto
obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka,
8. o poskytnutí formuláře na odstoupení od kupní smlouvy informoval v čl. 3. 10 a v příloze
těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné
podstránce elektronického obchodu obchodníka ; obchodník zároveň poskytl samotný
formulář pro odstoupení od kupní smlouvy v příloze těchto obchodních a reklamačních
podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka.
9. o informaci, že pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, bude nést náklady spojené
s vrácením zboží obchodníkovi podle § 19 ods. 1 zákona č . 108/2024 Sb. o ochraně
spotřebitele (dále jen jako „Zákon o ochraně spotřebitele“) obchodníka ao změně
a doplnění některých zákonů (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele“), a pokud odstoupí od
kupní smlouvy i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze není
možné vrátit prostřednictvím pošty informoval v článku. 10 těchto obchodních
a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického
obchodu obchodníka ,
10. o povinnosti kupujícího uhradit obchodníkovi cenu za skutečně poskytnuté plnění
podle §21 odst. 1 písm. 5 Zákona o ochraně spotřebitele pokud kupující odstoupí od smlouvy o

službách poté, co udělil obchodníkovi výslovný souhlas podle § 17 ods. 10 písm. c)
Zákona o ochraně spotřebitele informoval v článku. 10 těchto obchodních a reklamačních
podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka ,11. o okolnostech, za kterých kupující ztrácí právo na odstoupení od smlouvy informoval v čl. 11.
10 těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné
podstránce elektronického obchodu obchodníka ,
12. o poučení o odpovědnosti obchodníka za vady zboží nebo služby podle ust. § 622
a 623 občanského zákoníku informoval v čl.. 8 těchto obchodních a reklamačních
podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka ,
13. o existenci a podrobnostech záruky poskytované výrobcem nebo obchodníkem podle
přísnějších zásad než stanoví ust. § 502 občanského zákoníku, jestliže ji výrobce nebo
obchodník poskytuje, jakož i informaci o existenci a podmínkách pomoci a službách
poskytovaných kupujícímu po prodeji zboží nebo poskytnutí služby, pokud se taková pomoc
poskytuje informoval na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu
obchodníka a Čl. 9 těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny
na příslušné podstránce elektronického obchodu obchodníka ,
14. o existenci příslušných kodexů chování, které se obchodník zavázal dodržovat,
ao způsobu, jakým se může kupující s nimi seznámit nebo získat jejich znění informoval
na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka ,
15. o délce trvání smlouvy, jde-li o smlouvu uzavřenou na dobu určitou; jde-li o smlouvu uzavřenou
na dobu neurčitou nebo jde-li o smlouvu, při které se automaticky prodlužuje její platnost,
i informaci o podmínkách vypovězení smlouvy informoval na příslušné katalogové
stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka ,
16. o minimální délce trvání závazků kupujícího vyplývajících z kupní smlouvy, pokud z
kupní smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek informoval na příslušné
katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních
a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka ,
17. o povinnosti kupujícího zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční jistotu na
žádost obchodníka a o podmínkách, které se na jeho poskytnutí vztahují, pokud z kupní
smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek informoval na příslušné katalogové
stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka ,
18. o funkčnosti včetně použitelných technických ochranných opatření k zajištění
elektronického obsahu, je-li to vhodné informoval na příslušné katalogové stránce
elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu
obchodníka ,
19. o kompatibilitě elektronického obsahu s hardwarem a softwarem, o kterých obchodník ví
nebo je rozumné očekávat, že o nich ví, je-li to vhodné informoval na příslušné
katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních
a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka ,
20. o možnosti a podmínkách řešení sporu mimosoudní cestou prostřednictvím systému
alternativního řešení sporů, pokud se obchodník zavázal tento systém využívat
informoval na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka a
těchto obchodních a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné
podstránce elektronického obchodu obchodníka o,21. o potřebných úkonech k uzavření kupní smlouvy tak, že tyto potřebné úkony popsal
v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné
podstránce elektronického obchodu obchodníka ,
22. o tom, že kupní smlouva bude uložena v elektronické podobě u prodejce a je kupujícímu
dostupná poté, co si ji kupující písemně vyžádá informoval na příslušné katalogové
stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického
obchoduobchodníka ,
o tom, že jazykem nabízeným k uzavření smlouvy je slovenský jazyk informoval na příslušné
katalogové stránce elektronického obchodu obchodníka a v těchto obchodních a reklamačních
podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu obchodníka
.
2.7. Pokud obchodník i nesplnil svou informační povinnost dle bodu 2.6. písmene e) těchto
obchodních a reklamačních podmínek, kupující není povinen tyto dodatečné náklady nebo
poplatky uhradit.

 

3. Práva a povinnosti obchodníka

3.1. Obchodník je povinen:
1. a) v případě potvrzení objednávky formou akceptace je obchodník povinen dodat
kupujícímu zboží v dohodnutém množství, lhůtě, kvalitě a zabalit jej a zajistit
přepravu způsobem potřebným k jeho uchování a ochraně,
2. b) zajistit, aby dodané zboží splňovalo platné právní předpisy ČR,
3. c) zaslat potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvalém nosiči, jako například přes e-mail.
Potvrzení je povinen zaslat neprodleně a musí obsahovat všechny informace uvedené v
2.6. včetně formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy.
4. d) nejpozději spolu se zbožím předat kupujícímu v elektronické nebo písemné formě
všechny potřebné doklady pro převzetí a užívání zakoupeného zboží a také další
doklady, které jsou předepsány platnými právními předpisy České republiky jako
například návod v českém jazyce, dodací list, záruční list a daňový doklad.
3.2. Obchodník má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny kupujícím za dodané zboží.
3.3. V případě nedostupnosti zboží nebo vyprodání zásob, není schopen obchodník dodat
zboží kupujícímu ve lhůtě dohodnuté v kupní smlouvě, určené těmito obchodními a
reklamačními podmínkami nebo za dohodnutou kupní cenu, je povinností obchodníka
nabídnout kupujícímu náhradní plnění, popřípadě možnost odstoupení od kupní smlouvy pro
kupujícího (storno objednávky). Odstoupení od kupní smlouvy nebo storno objednávky je
možné zasláním e-mailu kupujícím. V případě uhrazení kupní ceny kupujícím nebo její části,
je povinností obchodníka vrátit všechny platby a tedy již uhrazenou kupní cenu nebo její část,
včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků ve lhůtě 14 dnů
ode dne doručení e-mailu o odstoupení od kupní smlouvy resp. stornování objednávky
kupujícímu na jím určený účet, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Pokud nedojde k
přijetí náhradního plnění kupujícím, nabízené obchodníkem a ani neodstoupí od kupní
smlouvy, je obchodník oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. V případě uhrazení kupní ceny
kupujícím nebo její části, je obchodník povinen vrátit již uhrazenou kupní cenu nebo její část v
lhůtě 14 dnů ode dne doručení odstoupení od kupní smlouvy, kupujícímu.

 

4. Práva a povinnosti kupujícího

4.1.Obchodník seznámil kupujícího o povinnosti zaplatit kupní cenu. Tato povinnost je
součástí objednávky.
4.2. Práva kupujícího: Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu
a místě dohodnutém smluvními stranami.
4.3. Povinnosti kupujícího:
1. a) zaplatit dohodnutou kupní cenu obchodníkovi ve sjednané lhůtě splatnosti, včetně
nákladů za doručení objednaného zboží,
2. b) převzít zboží, které bylo objednáno a dodáno
3. c) v dodacím listě potvrdit převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím
pověřené osoby.

 

5. Dodací a platební podmínky
5.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
kupující zaplatit následujícími způsoby:
 bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební
brány GoPay nebo Shoptetpay.
 službou Ahoj platby.
 v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru na výdejně zásilek (Packeta /
Zasilkovna, Pošta, GLS...).
5.2. Zásilky odesíláme každý pracovní den. Doba doručení je 1-2 dny záleží na zvoleném
dopravce.
5.3. U každého zboží na internetové stránce elektronického obchodu je uvedena obvyklá
dostupnost zboží is termínem jeho expedice.
5.4. Obchodník je povinen dodat věc kupujícímu bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne
uzavření kupní smlouvy, pokud se nedohodly v kupní smlouvě jinak. Pokud si tuto povinnost
obchodník nesplnil, může jej kupující vyzvat, aby dodal věc v jím určené přiměřené dodatečné
lhůtě. Nedojde-li k dodání věci ani v této dodatečné přiměřené lhůtě, je kupující oprávněn
odstoupit od smlouvy.
5.5. Obchodník je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží i před uplynutím lhůty pro
dodání zboží dohodnuté v kupní smlouvě.
5.6. Povinností kupujícího je převzít zboží na dohodnutém místě, dle kupní smlouvy
nebo jiným způsobem v době před doručováním zboží (dále jen "místo"). Kupující je povinen
převzít zboží v časovém rozsahu, které je obchodníkem nebo jeho zástupcem, pověřeným
doručit zboží a kupujícím dohodnuto v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v době před
doručováním zboží (dále jen „Časový rozsah“).

 

5.7. Pokud, obchodník dopraví zboží kupujícímu na místo a v časovém rozsahu, je povinností
kupujícího převzít zboží osobně nebo zajistit, převzetí zboží osobou zmocněnou
kupujícím. Kupující je povinen podepsat protokol o zaplacení kupní ceny, o doručení ao
předání zboží. Povinností třetí osoby zmocněné k převzetí zboží je předložit
obchodníkovi kopii akceptace objednávky. Okamžikem doručení zboží kupujícímu se zboží
považuje za dodaný. Doručením zboží kupujícímu se rozumí dodání zboží na Místo, jeho
převzetí kupujícím nebo třetí osobou zmocněnou kupujícím a podepsání protokolu
o zaplacení kupní ceny a doručení a předání zboží kupujícím nebo třetí osobou
zmocněnou kupujícím.
5.8. V případě potřeby opakovat dodání zboží z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě a
v časovém rozsahu nebo nepřevezme-li kupující zboží do 7 dnů po marném uplynutí časového
rozsahu, bez předchozího písemného odstoupení od kupní smlouvy, vzniká obchodníkovi
nárok na uplatnění náhrady ve výši skutečných nákladů za vzniklou škodu za pokus o
neúspěšné doručení zboží na místo.
5.9. Povinností kupujícího je kontrola přijaté zásilky, obal zboží a také zboží, ihned po
doručení v přítomnosti zástupce obchodníka , například kurýr. Pokud bude zjištěna vada zboží,
je povinností zástupce prodávajícího umožnit kupujícímu vyhotovení záznamu o povaze a
rozsahu vady zboží, správnost potvrdí zástupce obchodníka. S takto pořízeným záznamem,
doručeným obchodníkovi může kupující odmítnout převzít dodané zboží s vadou nebo potvrdit
doručení zboží s vadou a následně ve smyslu článku. 8 těchto obchodních a reklamačních
podmínek uplatnit reklamaci vad zboží u obchodníka nebo jím určené osoby. Pokud
kupující odmítne převzít dodané zboží s vadami, všechny účelně vynaložené náklady na vrácení
zboží obchodníkovi snáší obchodník.
5.10. V případě nedodání zboží obchodníkem, je kupující oprávněn ve lhůtě uvedené v
bodě 5.2. těchto obchodních podmínek odstoupit od kupní smlouvy a obchodník je povinen
kupujícímu vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 14 dnů od okamžiku doručení
odstoupení od kupní smlouvy. Peněžní prostředky se převedou na bankovní účet, který určí
kupující.

 

6. Kupní cena

6.1. Kupní cena za zboží, která byla sjednána v kupní smlouvě mezi kupujícím
a obchodníkem je uvedena v akceptaci objednávky (dále jen "kupní cena"). V případě je-li
kupní cena uvedená v potvrzení doručení objednávky vyšší než cena za identické zboží
uvedena v nabídce elektronického obchodu v době odeslání objednávky kupujícím, obchodník
doručí kupujícímu elektronickou zprávu s informací o nabídce nové kupní ceny v jiné výši,
která se považuje za návrh obchodníka na uzavření nové kupní smlouvy, který musí kupující
výslovně potvrdit e-mailem nebo písemně, aby došlo k platnému uzavření kupní smlouvy.
6.2. Kupující je povinen zaplatit obchodníkovi kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží
v hotovosti, resp. platební kartou při osobním převzetí zboží, dobírkou v místě dodání
zboží nebo bezhotovostním převodem na účet obchodníka, prostřednictvím platební brány
GOPAY uveden v akceptaci objednávky nebo na internetové stránce obchodníka v době před
převzetím zboží.

6.3. Při zaplacení kupní ceny bezhotovostním převodem na účet obchodníka, se považuje za
den platby, okamžik kdy byla celá kupní cena připsána na účet obchodníka.
6.4. Povinností kupujícího je zaplatit obchodníkovi kupní cenu za sjednané zboží ve lhůtě
dle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.
6.5. Obchodník je oprávněn odepřít dodání zboží kupujícímu, pokud kupující nezaplatí
obchodníkovi u celou kupní cenu do momentu dodání zboží na Místo a smluvní strany
nedohodli na zaplacení kupní ceny za zboží ve splátkách.
6.6. Montáž, vynesení zboží a náklady s tím související nejsou zahrnuty v kupní ceně
a obchodník i tyto služby není povinen kupujícímu poskytnout.

7. Nabytí vlastnictví a přechod
nebezpečí škody na zboží

7.1. Vlastnické právo ke zboží nabývá kupující až úplným zaplacením kupní ceny za zboží.
1. Vlastnické právo ke zboží, které tvoří dodávku, přechází na kupujícího
převzetím zboží kupujícím na místě dodání jím určeném (tedy
dohodnutém v kupní smlouvě dle objednávky kupujícího).
2. Nebezpečí škody na zboží, které tvoří dodávku, přechází na
kupujícího současně s nabytím vlastnictví.
7.2. Okamžikem převzetí zboží kupujícím nebo třetí osobou zmocněnou kupujícím od
obchodníka nebo od jeho zástupce, pověřeného doručit zboží, nebo když tak neučiní včas, tak v
době, kdy obchodník umožní kupujícímu nakládat se zbožím a kupující zboží nepřevezme
přechází na něj nebezpečí škody na zboží.

 

8. Reklamační řád (záruka,
odpovědnost za vady, reklamace)

8.1. Kupující má právo na bezplatné odstranění vady, včas a řádně, pokud jde o vadu zboží,
kterou lze odstranit. Povinností obchodníka je vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
8.2. Namísto odstranění vady může kupující požadovat výměnu zboží, nebo pokud se vada týká
jen určité součásti zboží, výměnu této součásti, pokud tím obchodníkovi nevzniknou nepřiměřené
náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.
8.3. Vyměnit vadné zboží za zboží bez vad může obchodník vždy, pokud to kupujícímu
nezpůsobí závažné potíže.

8.4. Jde-li o vadu zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo
řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní
smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však
kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad zboží
řádně užívat.
8.5. V případě jiných neodstranitelných vad, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.
8.6. Obchodník poučil kupujícího o jeho právech, která mu vyplývají z ust. § 622 občanského
zákoníku (bod 8.1. až 8.3. těchto obchodních a reklamačních podmínek) a právech, která mu
vyplývají z ust. § 623 občanského zákoníku (bod 8.4. až 8.5. těchto obchodních
a reklamačních podmínek) tak, že umístil tyto obchodní a reklamační podmínky na
příslušné podstránce elektronického obchodu obchodníka a kupující měl možnost si je přečíst
v době před odesláním objednávky.
8.7. Kupující je povinen reklamaci uplatnit u obchodníka nebo určené osoby. Obchodník
odpovídá za vady zboží ve smyslu platných právních předpisů České republiky.
Informace o servisních místech a určených osobách pro záruční a pozáruční servis poskytne
obchodník kupujícímu na zadní straně záručního listu nebo na požádání telefonicky nebo
prostřednictvím e-mailu.

8.8. Na vyřizování reklamací se vztahuje platný reklamační řád obchodníka. 8.
těchto obchodních a reklamačních podmínek. Kupující byl řádně obeznámen s reklamačním
řádem a informován o podmínkách a způsobu reklamace zboží včetně údajů o tom, kde
lze reklamaci uplatnit, ao provádění záručních oprav v souladu s ust. § 18 odst. 1 písm. 1 zákona č .
250/2007 S . z. o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990
Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") v době před uzavřením
kupní smlouvy tak, že umístil tyto obchodní a reklamační podmínky na příslušné podstránce
elektronického obchodu obchodníka a kupující měl možnost si v době před odesláním
objednávky přečíst je.

8.9. Na zboží zakoupené kupujícím od obchodníka ve formě elektronického obchodu na
internetové stránce elektronického obchodu obchodníka se vztahuje reklamační řád.

8.10. Pokud zboží vykazuje vady, za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo obchodník,
vztahuje se na něj záruka a byl zakoupen u obchodníka, má kupující právo uplatnit si
u obchodníka odpovědnost za vady zboží.

8.11. Pokud zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit reklamaci v provozovně obchodníka
v souladu s ust. § 18 odst. 1 písm. 2 Zákona tak, že doručí zboží do provozovny obchodníka a doručí
obchodníkovi projev vůle kupujícího uplatnit své právo podle bodů 8.1. až 8.5. těchto
obchodních a reklamačních podmínek (dále jen „Oznámení o uplatnění reklamace“) ve
formě vyplněného formuláře pro uplatnění reklamace, který je umístěn na příslušné
podstránce elektronického obchodu obchodníka . Obchodník doporučuje zboží při jeho zasílání na
reklamaci pojistit. Zásilky na dobírku obchodník nepřebírá. Kupující je povinen v Oznámení
o uplatnění reklamace pravdivě uvést všechny požadované informace, zejména přesně označit
druh a rozsah vady zboží; kupující zároveň uvede, které ze svých práv vyplývajících z ust. §
622 a 633 občanského zákoníku uplatňuje. Kupující má právo uplatnit reklamaci iu osoby

oprávněné výrobcem zboží k provádění záručních oprav (dále jen „určená osoba“).
Seznam určených osob je uveden v záručním listu nebo jej kupujícímu zašle na jeho žádost
obchodník .

 

8.12. Reklamační řízení týkající se zboží, které lze doručit obchodníkovi začíná dnem,
kdy jsou splněny kumulativně všechny následující podmínky:
1. a) doručení oznámení o uplatnění reklamace kupujícím, obchodníkovi
2. b) doručení reklamovaného zboží od kupujícího obchodníkovi nebo k tomu určené
osobě
3. c) doručení přístupových kódů, hesel a pod. k reklamovanému zboží obchodníkovi, pokud
jsou tyto údaje nezbytné pro řádné vyřízení reklamace

8.13. Je-li předmětem reklamace zboží, které nelze objektivně doručit obchodníkovi nebo
který je pevně zabudován, kupující je kromě splnění podmínek dle bodů 8.12 písm. a)
a c) těchto reklamačních a obchodních podmínek povinen poskytnout veškerou potřebnou součinnost
k provedení obhlídky reklamovaného zboží obchodníkem nebo třetí osobou
určenou obchodníkem . Reklamační řízení týkající se zboží, které nelze objektivně doručit
obchodníkovi nebo který je pevně zabudován začíná dnem, kdy byla provedena obhlídka
zboží dle první věty. Pokud však obchodník nebo jím určená třetí osoba navzdory poskytnuté
potřebné součinnosti ze strany kupujícího nezajistí provedení obhlídky v přiměřené lhůtě,
nejpozději však do 10 dnů od doručení Oznámení o uplatnění reklamace obchodníkovi ,
reklamační řízení začíná dnem doručení Oznámení o uplatnění reklamace obchůdkovi.

8.14.Obchodník nebo určená osoba vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží
ve vhodné formě zvolené obchodníkem, například. ve formě mailu nebo v písemné podobě, v
kterém je povinen přesně označit reklamované vady zboží a ještě jednou poučí spotřebitele o jeho
právech, které mu vyplývají z bodu 8.1. až 8.3. těchto obchodních a reklamačních podmínek
(ust. § 622 občanského zákoníku) a právech, která mu vyplývají z bodu 8.4. až 8.5. těchto
obchodních a reklamačních podmínek (ust. § 623 občanského zákoníku). Je-li reklamace
uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení
o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; není-li možné potvrzení doručit ihned,
musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení
reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost
prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

8.15. Kupující je oprávněn rozhodnout se, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623
Občanského zákoníku uplatňuje a zároveň je povinen neprodleně informaci o svém
rozhodnutí doručit obchodníkovi . Na základě rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv
ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623 Občanského zákoníku uplatňuje je obchodník nebo určená
osoba povinná určit způsob vyřízení reklamace podle ust. § 2 písm. m) Zákona ihned, v
složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech,
zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne
doručení reklamovaného zboží. Po určení způsobu vyřízení reklamace obchodník nebo
určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i
později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění
reklamace. Pokud k převzetí předmětu reklamace obchodníkem dojde v pozdější den, než je den
uplatnění reklamace, tak lhůty pro vyřízení reklamace podle tohoto odstavce začínají běžet

ode dne převzetí předmětu reklamace obchodníkem; nejpozději však od momentu, kdy
obchodník znemožní nebo zabrání převzetí předmětu reklamace. Po uplynutí lhůty pro
vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu
výrobku za nový výrobek.

8.16. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní
smlouvy, může obchodník vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo
stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska
určené osoby (dále jen „odborné posouzení zboží“). Bez ohledu na výsledek odborného
posouzení nemůže obchodník od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení
zboží ani jiné náklady související s odborným posouzením zboží.

8.17. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy
a obchodník ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení
reklamace uvést, komu může kupující zaslat zboží k odbornému posouzení. Pokud kupující zboží
zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady
odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady
nese obchodník i bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující odborným
posouzením prokáže odpovědnost obchodníka za reklamovanou vadu zboží, může reklamaci
uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení zboží záruční doba neběží.
Obchodník je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné reklamace.
náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i všechny s tím související účelně
vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

8.18. Kupující nemá právo uplatnit právo odpovědnosti za vady, o kterých byl obchodníkem
v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých
byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

 

.18. Kupující nemá právo uplatnit si právo odpovědnosti za vady, o kterých byl obchodníkem.
v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za kterých
byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

8.19. Obchodník si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné bezvadné zboží se stejnými.
nebo lepšími technickými parametry, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.

8.20. Obchodník neodpovídá za vady zboží:
5. jde-li o zjevnou vadu, kterou kupující mohl zjistit kontrolou zásilky při doručení zboží
a kterou neoznámil zástupci obchodníka v souladu s bodem 5.8.
a obchodních podmínek,
6. pokud kupující neuplatnil své právo, týkající se odpovědnosti obchodníka za vadu
zboží do konce záruční doby zboží,
7. je-li vadou zboží mechanické poškození zboží způsobené kupujícím,
8. pokud vada zboží vznikla používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí
intenzitou, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí
zboží,
9. pokud vada zboží vznikla neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním
péče o zboží,

10. pokud vada zboží vznikla poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním
v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo obecnými zásadami
obvyklého používání zboží,
11. pokud vada zboží vznikla poškozením zboží neodvratitelnými a/nebo nepředvídatelnými
událostmi,
12. vznikla-li vada zboží poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením,
13. vznikla-li vada zboží neodborným zásahem, poškozením vodou, ohněm, statickou
zda atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci,
14. vznikla-li vada zboží zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.

 

8.21. Povinností obchodníka je vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z
následujících způsobů:
1. a) výměnou zboží,
2. b) vrácením kupní ceny zboží,
3. c) předáním opraveného zboží,
4. d) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
5. e) písemnou výzvou k převzetí obchodníkem určeného plnění,
6. f) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.

8.22. Obchodník je povinen o způsobu určení vyřízení reklamace ao vyřízení
reklamace kupujícímu vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace osobně, prostřednictvím poskytovatele poštovní nebo kurýrní nebo donáškové
služby. O výsledku vyřízení reklamace bude obchodník informovat kupujícího bezprostředně
po ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo e-mailem a zároveň mu bude spolu
se zbožím, resp. prostřednictvím e-mailu doručen doklad o vyřízení reklamace.

8.23. Záruční doba je 24 měsíců ode dne doručení zboží, pokud není pro konkrétní případy
stanovená záruční doba jiná. Zasílané produkty sportovní výživy, potraviny v dárkových
koších a krmiva pro zvířata mají dobu minimální trvanlivosti více než 2 měsíce před
datem spotřeby, v případě kratší exspirační doby kontaktuje obchodník kupujícího
telefonicky, nebo e-mailem a zásilka je odeslána pouze se souhlasem kupujícího.

8.24. V případě záruční opravy zboží se prodlužuje záruční doba o dobu, po kterou kupující
nemohl požívat zboží.

8.25. V případě výměny zboží za nové začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového
zboží, ale pouze na nové zboží. V případě výměny zboží za nové obdrží kupující doklad, na
kterém bude uvedena informace o výměně zboží, a případné další reklamace se uplatňují na
základě kupní smlouvy a tohoto reklamačního dokladu.

 

8.26. V případě odstranitelné vady, bude reklamace vyřízena podle rozhodnutí kupujícího
podle bodu 8.15. těchto reklamačních a obchodních podmínek následujícím způsobem:
1. a) obchodník vadné zboží vymění nebo
2. b) obchodník zajistí odstranění vady

8.27. Pokud jde o odstranitelnou vadu a kupující neurčí neprodleně podle bodu 8.15. těchto
reklamačních a obchodních podmínek, jakým způsobem má být reklamace vyřízena,
obchodník reklamaci vyřídí odstraněním vady.

8.28. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu vícekrát opakovanou
odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, které brání tomu, aby
mohlo být zboží řádně užíváno jako bez vady, obchodník vyřídí v závislosti na rozhodnutí
kupujícího dle bodu 8.15. těchto reklamačních a obchodních podmínek reklamaci
následujícím způsobem:
1. výměnou zboží za jiné funkční zboží stejných nebo lepších technických parametrů,
nebo
2. v případě, že nemůže obchodník provést výměnu zboží za jiné, vyřídí reklamaci
vrácením kupní ceny za zboží.

8.29. V případě neodstranitelné vady nebo vícekrát opakované odstranitelné vady, nebo
pokud jde o větší počet různých odstranitelných vad, které zamezují řádnému užívání zboží
jako bez vady a kupující neprodleně neurčí dle bodu 8.15. těchto reklamačních a
obchodních podmínek, jakým způsobem má být reklamace vyřízena, obchodník reklamaci
vybaví výměnou zboží za jiné funkční zboží stejných nebo lepších technických parametrů.

8.30. Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené v Oznámení o uplatnění reklamace
a v potvrzení o uplatnění reklamace zboží dle bodu 8.14. těchto reklamačních a obchodních
podmínek.

8.31. Pro účely reklamace se za vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné
odstranitelné vady více než dvakrát.

8.32. Pro účely reklamace se za větší počet různých odstranitelných vad považuje výskyt více
jako tří různých odstranitelných vad současně.

8.33. Oprávnění kupujícího k uplatnění reklamace vady zboží je poté, co využil svého
právo a požádal obchodníka o odstranění vady zboží dle bodu 8.1. těchto reklamačních
a obchodních podmínek zkonzumovány a bez ohledu na výsledek reklamace již opětovně ne
je oprávněn pro tutéž jedinečnou vadu (ne vadu stejného druhu) uplatňovat reklamaci
opakovaně.

 

8.34. Ustanovení Čl. 8 těchto reklamačních a obchodních podmínek výslovně neplatí pro
subjekty nesplňující definici spotřebitele uvedenou v ust. §52 odst. 1 písm. 4 zákona č . č. 40/1964 Sb.
Občanský zákoník .

 

9.1. Osobní údaje a jejich ochrana

 Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou je povinen
oznámit obchodníkovi v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště
včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu.
 Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou je povinen
oznámit obchodníkovi v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ,
IČ, číslo telefonu a mailovou adresu.
 Kupující si může kdykoli zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje, jakož i
zrušit svou registraci po přihlášení se na internetové stránce elektronického obchodu v
části "Přihlášení k Vašemu účtu".
 Obchodník tímto oznamuje kupujícímu, že smyslu zákona č. 18/2018 Z.z. o ochraně
osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „ZnOOÚ“) obchodník jako provozovatel bude v procesu uzavírání kupní
smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotyčné osoby, jelikož
zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno obchodníkem v
předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je
nezbytné k plnění z kupní smlouvy, ve které vystupuje kupující jako jedna ze
smluvních stran.
 Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj
souhlas ve smyslu ZnOOÚ, aby obchodník zpracoval a uschovával jeho osobní údaje,
zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou potřebné při činnosti obchodníka
týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených
zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech, týkajících se
zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízeném zboží.
 Obchodník se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat
v souladu s platnými právními předpisy ČR.
 Obchodník prohlašuje, že v souladu se ZnOOÚ osobní údaje bude získávat výlučně za účelem
uveden v těchto obchodních a reklamačních podmínkách.
 Obchodník prohlašuje, že v souladu se ZnOOÚ bude získávat osobní údaje pro jiné účely,
jak jsou uvedeny těchto obchodních a reklamačních podmínkách zvlášť a zajistí,
aby se osobní údaje zpracovávaly a využívaly výlučně způsobem, který odpovídá účelu,
který byly shromážděny a že je nebude sdružovat s osobními údaji, které byly získány
pro jiné účely.
 Kupující uděluje obchodníkovi souhlas podle bodu 9.5. těchto reklamačních
a obchodních podmínek na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních
údajů kupujícího. Obchodník po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně
likvidaci osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může
kupující odvolat kdykoli písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od
doručení odvolání souhlasu kupujícím obchodníkovi.

 Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka před
odesláním objednávky potvrdil, že obchodník mu dostatečným, srozumitelným
a nezaměnitelným způsobem oznámil:
1. své identifikační údaje, které jsou uvedeny v čl. 1. těchto obchodních a reklamačních
podmínek,
2. identifikační údaje třetí strany, kterou je společnost, která doručí kupujícímu objednaný
zboží tak, že tyto údaje jsou uvedeny v akceptaci,
3. účel zpracování osobních údajů kterým je uzavření kupní smlouvy mezi
obchodníkem a kupujícím,
4. že bude zpracovávat osobní údaje kupujícího v rozsahu jméno a příjmení, adresu
trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu, je-li kupující fyzickou
osobou a v rozsahu obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo telefonu
a mailovou adresu je-li kupující právnickou osobou,
5. že požadované osobní údaje je kupující povinen poskytnout,
 Obchodník prohlašuje, že bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy
a bude jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným
právním předpisem a ani je nebude obcházet. Obchodníkvyhlašuje, že souhlas
dotyčné osoby si nebude vynucovat a ani podmiňovat hrozbou odmítnutí smluvního
vztahu, služby, zboží nebo povinnosti stanovené obchodníkovi .
 Kupující má právo na základě písemné žádosti od obchodníka vyžadovat
1. potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o jeho osobě zpracovávány,
2. účel zpracování osobních údajů,
3. v obecně srozumitelné formě informace o zpracovávání svých osobních údajů v
informačním systému ao jeho stavu v rozsahu:
1. identifikační údaje obchodníka a zástupce obchodníka , pokud byl jmenován,
2. identifikační údaje zprostředkovatele; to neplatí, pokud obchodník při získávání
osobních údajů nepostupuje podle § 34 ZnOOÚ,

 

4. v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal jeho
osobní údaje ke zpracování,
5. v obecně srozumitelné formě opis jeho osobních údajů, které jsou předmětem
zpracování,
6. doplňující informace, které jsou s ohledem na všechny okolnosti a podmínky zpracování
osobních údajů potřebné pro kupujícího k zaručení jejích práv a právem chráněných
zájmů v rozsahu zejména
1. poučení o dobrovolnosti nebo povinnosti poskytnout požadované osobní údaje;
pokud obchodník získává osobní údaje kupujícího na základě souhlasu kupujícího
podle ZnOOÚ, oznámí jí i dobu platnosti souhlasu, a jestliže kupujícího povinnost
poskytnout osobní údaje vyplývá z přímo vykonatelného právně závazného aktu
Evropské unie, mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána,
nebo zákona, obchodník oznámí kupujícímu právní základ, který jí tuto
povinnost ukládá, a uvědomí ji o následcích odmítnutí poskytnout osobní
údaje,
2. informace o třetích stranách, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou
osobní údaje poskytnuty,

 okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje
zpřístupněno,
1. formu zveřejnění, mají-li být osobní údaje zveřejněny,
2. třetí země, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že se do těchto zemí uskuteční přenos
osobních údajů,
1. opravu jeho nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou
předmětem zpracování,

 

2. likvidaci jeho osobních údajů, byl-li splněn účel jejich zpracování; jsou-li předmětem
zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
3. likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, došlo-li k porušení
ZnOOÚ nebo jiného platného právního předpisu ČR.
 Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u obchodníka namítat vůči:
1. zpracování jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány
pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu a žádat jejich likvidaci,
2. využívání osobních údajů uvedených v § 31 pro účely přímého marketingu v poštovním
styku, nebo
3. poskytování osobních údajů uvedených v § 31 pro účely přímého marketingu.
 Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u obchodníka namítat vůči
zpracování osobních údajů v případech podle § 31 ZnOOÚ vyslovením oprávněných
důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném zasahování do jejích práv a právem
chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě takovým
zpracováním osobních údajů poškozeno; nebrání-li tomu zákonné důvody a prokáže
se, že námitka kupujícího je oprávněná, obchodník je povinen osobní údaje, jejichž
zpracování kupující namítal, bez zbytečného odkladu blokovat a zlikvidovat ihned, jakmile
to okolnosti dovolí.
 Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, pokud věc nesnese odklad, dále má
právo u obchodníka kdykoli namítat a nepodrobit se rozhodnutí obchodníka , které
by mělo pro něj právní účinky nebo významný dopad, pokud se takové rozhodnutí vydá
výlučně na základě úkonů automatizovaného zpracování jejích osobních údajů. Kupující
má právo žádat obchodníka o přezkoumání vydaného rozhodnutí metodou odlišnou od
automatizované formy zpracování, přičemž obchodník je povinen žádosti kupujícího
vyhovět, a to tak, že rozhodující úlohu při přezkoumání rozhodnutí bude mít oprávněná
osoba; o způsobu přezkoumání a výsledku zjištění obchodník informuje kupujícího v
lhůtě podle ods. 18. těchto Obchodních podmínek. Kupující nemá toto právo pouze v
případě, pokud to stanoví zvláštní zákon, ve kterém jsou upravena opatření na
zajištění oprávněných zájmů kupujícího, nebo-li v rámci předsmluvních
vztahů nebo během existence smluvních vztahů obchodník vydal rozhodnutí, kterým
vyhověl požadavku kupujícího, nebo pokud obchodník na základě smlouvy přijal jiné
přiměřená opatření k zajištění oprávněných zájmů kupujícího.
 Pokud kupující uplatní své právo písemně az obsahu jeho žádosti vyplývá, že uplatňuje
své právo, žádost se považuje za podanou podle tohoto zákona; žádost podanou
elektronickou poštou nebo faxem kupující doručí písemně nejpozději do tří dnů ode
dne jejího odeslání.
 Kupující při podezření, že jeho osobní údaje se neoprávněně zpracovávají, může podat o
tom oznámení Úřadu má ochranu osobních údajů. Pokud kupující nemá způsobilost k
právní úkony v plném rozsahu, jeho práva může uplatnit zákonný zástupce.
 Obchodník je povinen písemně vyřídit žádost kupujícího podle tohoto čl. těchto
obchodních a reklamačních podmínek, resp. vyhovět požadavkům kupujícího podle
ZnOOÚ a písemně jej informovat nejpozději do 30 dnů od obdržení žádosti nebo
požadavky.
 Omezení práv kupujícího podle ZnOOÚ obchodník neprodleně písemně oznámí
dotyčné osobě a Úřadu má ochranu osobních údajů.
 Obchodník i sděluje těmto kupujícímu, že v souladu ZnOOÚ při zpracování osobních
údajů kupujícího se předpokládá, že osobní údaje kupujícího budou poskytnuty
a zpřístupněné následujícím třetím stranám, resp. okruhu příjemců:
Packeta Slovakia s.r.o., Kopčianska 3338/82 A, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, DIČ:
2120099014, GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039 962 33 Budča, IČO
36624942 DIČ 2021797140 DIČ SK2021797140, registrace od 7.7.2004, Slovenská pošta, a.
s. Partyzánská cesta 9 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124 DIČ: 2021879959 IČ DPH:
SK2021879959

 

10. Odstoupení od kupní smlouvy

10.1. Pokud dojde k nemožnosti splnit své povinnosti ze strany obchodníka , vyplývající mu z
kupní smlouvy, z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo pokud výrobce, dovozce
nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné
změny, které znemožnily realizaci splnění povinností obchodníka vyplývajících z kupní smlouvy
nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něho
spravedlivě požadovat není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito
obchodními podmínkami nebo v ceně která je uvedena v objednávce, obchodník je povinen o
této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zároveň je povinen nabídnout kupujícímu
náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího odstoupit od kupní smlouvy (stornovat
objednávku). V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy z důvodů uvedených v tomto
bodě těchto reklamačních a obchodních podmínek, je obchodník i povinen vrátit kupujícímu
již zaplacenou zálohu za zboží sjednané v kupní smlouvě ve lhůtě 14 dnů od oznámení o
odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím.

10.2. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust.
odstavec | 1 a násl. Zákona č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ve lhůtě 14 dnů od převzetí
zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování
elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, pokud obchodník včas a řádně splnil
informační povinnosti podle ust. 1 písm. g)

10.3. Kupující má právo v rámci této lhůty po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným
způsobem jak je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě, a to v rozsahu
potřebném ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

10.4. Začátek běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy je stanoven na den, kdy kupující
nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží
nebo pokud
1. a) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů ode dne převzetí
posledního dílu nebo posledního kusu,
2. b) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, ode dne
převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
3. c) na základě smlouvy zboží dodává opakovaně během vymezeného období, ode dne
převzetí prvního dodaného zboží.

 

10.5. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží i před zahájením
běh lhůty pro odstoupení od smlouvy.

 

10.6. Při odstoupení od smlouvy se vyžaduje písemná forma, způsobem nevzbuzujícím
pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy omylem nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém
nosiči, nebo pomocí formuláře, který tvoří přílohu č. 3. 1 těchto obchodních a reklamačních
podmínek. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o
odstoupení od smlouvy bylo odesláno obchodníkovi nejpozději v poslední den lhůty podle ust. §20
odstavec | 8 Zákona čj. 108/2024 .

10.7. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího bodu těchto obchodních
a reklamačních podmínek musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od
kupní smlouvy, který tvoří přílohu č.j. 1 těchto obchodních a reklamačních podmínek, zejména
identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má
obchodník vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu kupujícího.

10.8. V případě odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, se zrušuje od začátku i každá
doplňková smlouva související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil. Není možné
požadovat od kupujícího žádné náklady nebo jiné platby, které souvisejí se zrušením doplňkové
smlouvy, kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v ust. § 20 odst. 1 písm. 11 a 12Zákona o ochraně
spotřebitele při prodeji na dálku a ceny za službu, je-li předmětem smlouvy poskytnutí služby
a došlo k úplnému poskytnutí služby.

10.9. Ve lhůtě do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, je kupující povinen bez
zbytečného odkladu zaslat zboží zpět na adresu sídla provozovatele nebo jej předat
obchodníkovi nebo osobě pověřené obchodníkem k převzetí zboží. To neplatí, pokud obchodník
i navrhl, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta
podle první věty tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek se považuje za
zachovanou, bylo-li zboží předáno k přepravě nejpozději poslední den lhůty.

10.10. Kupující je povinen doručit obchodníkovi u zboží kompletní včetně kompletní
dokumentace, nepoškozený, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívaný.

10.11. Zásilky na dobírku nebudou přebírány obchodníkům. Doporučuje se zboží pojistit.
Obchodník je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení
oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel na
základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné
a jiných nákladů a poplatků. Obchodník i není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto
bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než je mu doručeno zboží nebo
dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže obchodník navrhne, že si
zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

10.12. Náklady na vrácení zboží nese obchodníkovi kupující. Zboží se vrátí přímo
obchodníkovi nebo osobě pověřené obchodníkem k převzetí zboží. To neplatí v případě, že

obchodník souhlasil, že tyto náklady ponese sám nebo nesplnil-li povinnost podle § 19
odstavec | 1 ) Zákona o ochraně spotřebitele

10.13. Kupující odpovídá jen za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového
zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností
a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si obchodník
nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § § 15 ods. 1 písm.
f).Zákona o ochraně spotřebitele

10.14. Obchodník je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaký
použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení
plateb, aniž by kupujícímu v této souvislosti byly účtovány další poplatky.

10.15. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí obchodníkovi zboží, které je používáno,
poškozený nebo neúplný, zavazuje se kupující uhradit obchodníkovi:
1. hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve smyslu ust. § 457 občanského zákoníku
ve skutečné výši
2. náklady, které vznikly obchodníkovi v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do
původního stavu kalkulováno dle ceníku pro pozáruční servis zboží
Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu reklamačních a obchodních podmínek uhradit
obchodníkovi náhrady nejvíce ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží
v době odstoupení od kupní smlouvy.

10.16. V souladu s ust. § 19 odst. 1 zákona č.j. 108/2024 Sb. Zákona o ochraně spotřebitele
kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
 prodej zboží zhotoveného dle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného
na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
 prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany
zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
 prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih
nebo počítačového softwaru

 

10.17. Ustanovení Čl. 10 těchto obchodních a reklamačních podmínek výslovně neplatí pro
subjekty nesplňující definici spotřebitele uvedenou v ust. §52 odst. 1 písm. 4 zákona č . 40/1964Sb.
Občanský zákoník
10.18 Vrácení v případě akce X+Y
V případě, že Kupující vrátí jen část objednaného zboží zakoupeného v akci, přičemž vrácením
části zboží již nesplňuje podmínku akce 2+1 zdarma, Kupující má nárok na vrácení části
Kupní ceny jen v tom případě, je-li hodnota zboží, které si Kupující ponechal, nižší než
Kupní cena, kterou Kupující zaplatil Obchodníkovi za veškeré zboží zakoupené v akci 2+1 zdarma.
V tomto případě Obchodník uhradí Kupujícímu jen rozdíl mezi hodnotou zboží, které si
Kupující ponechal a zaplacenou kupní cenou za zboží. Za hodnotu zboží se v tomto případě
považuje neakční cena zboží uvedená na wearmee.cz v době odeslání objednávky
Obchodníkovi. Označení zboží ak němu odpovídající cena na faktuře není pro účely
vrácení kupní ceny v tomto případě relevantní. V případě, že Kupující vrátí zboží ve lhůtě 14
dnů od doručení zboží Obchodníkem, neuhrazuje manipulační poplatek v souvislosti s
odstoupením od Kupní smlouvy. V případě, že se zákazník rozhodne požadovat vrácení celkové
částky uvedené na faktuře, je třeba vrátit kompletní objednávku zahrnující všechny položky,
které byly zákazníkovi internetovým obchodem dodány.

 

11. Závěrečná ustanovení

11.1. V případě uzavření kupní smlouvy v písemné formě, jakákoli její změna musí mít
písemnou formu.

11.2. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována ve formě e-
mailových zpráv.

 

11.3. Na vztahy neupravené těmito obchodními a reklamačními podmínkami se vztahují
příslušná ustanovení Občanského zákoníku, Zákona, zákona č.j. 22/2004 Sb. o elektronickém
obchodu ao změně zákona 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve
věcech ochrany spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů ve znění zákona č.j.
284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Zákona č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při
prodeji na dálku.

11.4. Tyto obchodní a reklamační podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením
kupní smlouvy.

11.5. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se
s těmito obchodními a reklamačními podmínkami seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu
a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

 

12. Alternativní řešení sporů

12.1. Nakupující má právo požádat obchodníka o nápravu, pokud má pocit, že obchodník
porušil jeho práva nebo nevybavil reklamaci tak, aby byl i on spokojen. Pokud obchodník do 30
dnů na žádost neodpoví nebo na ni odpoví odmítavě, spotřebitel může podat návrh na
zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt
ARS) podle zákona 391/2015 Z.z. Podle §3 zákona 391/2015 S.z. jsou ARS subjekty orgány
a oprávněné právnické osoby. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12
Zákona 391/2015 Sb. Žádost může podat také online prostřednictvím platformy alternativního
řešení sporů RSO.
Alternativní řešení sporů je vyhrazeno výlučně pro spotřebitele fyzické osoby, ne
nakupujících podnikatelů. Řešení sporu se probíhá mezi spotřebitelem a obchodníkem ,
kteří uzavřeli smlouvu na dálku a jejichž spor má hodnotu vyšší než 20 EUR. Maximální
poplatek, který může ARS požadovat je 5 EUR od kupujícího, na úhradu nákladů.
13. Zveřejňování reklamních a propagačních
fotografií

13.1 Obchodník na svém webovém sídle (e-shop) i na reklamních účtech na sociálních
sítích nebo jiných webových stránkách, kterých je provozovatelem, prezentuje
prostřednictvím svých zaměstnanců zboží, které nabízí k prodeji – fotografie s oblečením,
aby měl spotřebitel bližší představu o tvaru, velikosti, barvě a jiných vlastnostech zboží.

13.2 Všechny reklamní fotografie jsou součástí podniku obchodníka .

13.3 Obchodník i má souhlas svých zaměstnanců ke zveřejňování těchto fotografií na
webovém sídle, sociálních sítích nebo jiných webových stránkách. Souhlas se vztahuje pouze na
webové stránky a účty provozované obchodníkem.

13.4 Obchodník vykonává svým jménem a na svůj účet majetková práva k fotografiím,
pokud se s dotyčným zaměstnancem nedohodne jinak. Mezi majetková práva patří zejména:
a) zpracování díla,
b) spojení díla s jiným dílem,
c) zařazení díla do databáze podle,
d) provedení rozmnoženiny díla,
e) veřejné rozšiřování originálu díla nebo rozmnoženiny díla
1. převodem vlastnického práva,
2. vypůjčením,
3. nájmem,
f) uvedení díla na veřejnosti
1. veřejným vystavením originálu díla nebo rozmnoženiny díla,
2. veřejným provedením díla,
3. veřejným přenosem díla.

13.5 Výhradní osobnostní práva k reklamním fotografiím patří autorovi té které fotografie,
tedy dotčeným zaměstnancům, případně jiným osobám.

13.6 Každý, kdo nemá oprávnění nebo souhlas dotyčné osoby, je povinen zdržet se
jakéhokoli používání reklamních fotografiíobchodníka . Pokud má třetí osoba zájem
o používání reklamních fotografií, je povinna vyžádat si souhlas obchodníka nebo jiné
oprávněné osoby a vyčkat na (ne)udělení tohoto souhlasu, případně navrhnout uzavření
licenční smlouvy a po jejím uzavření používat fotografie za podmínek uvedených v takovéto
smlouvě.

13.7 Obchodník tímto prohlašuje, že uvedením reklamních fotografií na veřejnosti neuděluje
žádné třetí osobě souhlas k dalšímu používání reklamních fotografií jakýmkoli způsobem.
Použití reklamních fotografií prezentovaných obchodníkem ze strany třetích osob vyžaduje
nový souhlas dotčených osob, které jsou na fotografiích zaznamenány, resp. které fotografie
vyhotovili.

13.8. Obchodník informuje o tom, že v případě neoprávněného zásahu do majetkových práv
podle § 19 autorského zákona nebo neoprávněného zásahu do osobnosti / soukromí
zaměstnance obchodníka, který je na reklamních fotografiích zachycen nebo který
pořídil reklamní fotografie, budou si oprávněné osoby uplatňovat jejich nároky na náhradu
škody, vydání bezdůvodného obohacení, zaplacení finančního zadostiučinění, zdržení se
dalšího neoprávněného jednání a jiných nároků na příslušných orgánech, včetně podání
trestního oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu porušování autorského práva
podle § 283 trestního zákona.

 

Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy

1. Právo na odstoupení od kupní smlouvy
Máte právo odstoupit od této kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dní ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s
výjimkou dopravce převezmete zboží. Při uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy nás
informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této kupní smlouvy jednoznačným prohlášením
(například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) na adrese wearit s.r.o., Střední
Turovce 163, 935 81 Velké Turovce, sk.wearit@gmail.com, +421 911 741 400.
Za tímto účelem můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který se
nachází jako příloha č. 1 obchodních a reklamačních podmínek. V případě zájmu máte
možnost vyplnit a zaslat vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo jakékoli jiné
jednoznačné prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy i elektronicky prostřednictvím naší
internetové stránky www.wearmee.sk. Pokud využijete tuto možnost, přijetí odstoupení od kupní
smlouvy Vám neprodleně potvrdíme e-mailem, resp. na jiném trvanlivém nosiči.
Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy je zachována, zašlete-li oznámení o uplatnění práva
k odstoupení od kupní smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od kupní smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jste uhradili v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To
se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný
způsob doručení, který nabízíme ani na náklady za doplňkové služby, pokud byly předmětem
smlouvy a došlo-li k jejich úplnému poskytnutí. Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu
a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o
odstoupení od této kupní smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste
použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez
účtování jakýchkoli dalších poplatků.
Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši
adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět, podle toho, co
nastane dříve.
Zašlete nám zboží zpět nebo jej přineste na adresu sídla společnosti bez zbytečného odkladu a v
každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta
se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé
náklady na vrácení zboží nesete Vy.

Upozorňujeme Vás, že v případě odstoupení od kupní smlouvy odpovídáte za jakékoli
snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním v době od jeho doručení do momentu
jeho vrácení jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti