Jak nakupovat
Platba je možná pouze DOBÍRKOU nebo KARTOU (GoPay)(Visa, Mastercard)
Momentálně platba PŘEVODEM NA ÚČET není možná.
Pokud se Vám platba KARTOU (shoptetPay) nepodařila na email Vám přijde zpráva od ShoptetPay kde to můžete vyzkoušet znova.
V případě problémů s online platbou náš e-shop kontaktuje zákazníka ohledně možností platby a pokud se zákazník nevyjádří k dalšímu postupu platby, e-shop má právo objednávku po 72 hodinách automaticky stornovat, aby se zboží uvolnilo pro jiné zákazníky.
Pokud s tímto postupem nesouhlasíte neodkladně nás kontaktujte na Facebooku nebo emailem: info@wearmee.cz
( Dohodneme se jestli objednávku pošleme a navýšíme sumu o náklady na dobírku nebo objednávku vymažeme ).
Objednávky do 15:00 budou vybavené a podané ještě v ten den, ostatní se přesouvají na další den.
1 - V detaile nebo v boxu produktu klikněte na tlačítko "Přidat do košíku"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Tady vyberte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujícím kroku vyplňte údaje, kam má být zásilka doručená.
5 - Dokončíte objednávku.
6 - Reklamace se řeší v Reklamačním řádu
KONTAKTY
email info@wearmee.cz